یــزدان یــزدان ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

تــــو که هســتی ، زنــدگـی هسـت :)

1

1392/4/8 17:17
195 بازدید
اشتراک گذاری

چقدددددر قشنگه اینجا.کاش خودشم میتونس این همه رنگ و لعاب رو ببینه و مثه عمه ش سر ذوق بیاد نیشخند

 

این یزدان کوچولوی ما اولین نوه خانواده ماست .ما هم خونوادگی در حد مرگ بچه دوستیم .تا قبل اینکه یزدان دنیا بیاد هر بچه ای رو هرجا میدیدم ضعععف میکردیم .حتی بابام خیلی بچه هارو دوس داریم و خیلی سریع هم جذبشون میکنیم.حالا تصور کنین خودمون صاحب یه نی نی بامزه و خوردنی شدیم .

خیلی زیاد دوستت داریم یزدان جونی و امیدوارم هییییچ وقت مریض نباشی که دل عمه کوچولوت میگیره فدات شم :*

 

+کسی الان منو میخونه؟آمار بازدید اینجا درسته؟اگه کسی میخونه منو خاموش نباشه .

چون کار تو این نی نی وبلاگها رو زیاد بلد نیستم.گرچه خودم وبلاگ دارم اما این اولین نی نی بلاگیه که درست کردم :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امیرعلی گلی
8 تیر 92 17:58
سلام چه عمه ی خوبی داره یزدان جان اانشاا... خدا حفظ کنه براتون مرسی که به ما سر زدید موافق تبادل لینک هستید؟


********

ســلام عزیزم
ممنونم اومدی خوشحالم کردی .زنده باشی عزیزم .همینطور اقا امیر گل شمارو .
با کمال میل .لینکت میکنم عزیزم
خاله الهام
9 تیر 92 11:15
سلام عزيزم
به جمع ني ني وبلاگي ها خوش اومدين منم براي خواهر زادهام وب درست كردم بهمون سر بزن


سلاااااااام خاله الهام عزیز
مرسی گلم .اومدم ماشالا چقد نازه این آرتیمیس خانوم شما**
مامانی درسا
11 تیر 92 15:05
سلام سلام منم به جمع نی نی های شکمو پیوستم اگه مایلید به من رای بدین ..... کد عکسمو به شماره 236 به شماره 20008080200 پیامک کنید ازتون ممنونم ..... از طرف نی نی درسای شکمو